Ni**as in Paris

Lämnat LA och landet i väst. Flygresorna hem gick skitbra, sov större delen av tiden. Vi hade köpt några maximum-strength-nighttime-sleep-piller som vi tog innan vi boardade planet. Skönt att vara hemma och träffa familjen och stoppa huvudet i kattens tjockismage. Men jag uppskattar inte vädret här hemma... Grått och trist, deppigt! Hur ska jag nu fortsätta att bättra på min tan?

Resan var underbar på alla vis. Jag hade skitkul och fick uppleva så mycket. De tre veckorna känns som de bara försvann nu när jag tänker på det efteråt. Har det ens varit jul? Slutet av december och januari, fram till nu, har gått så fruktansvärt fort men när jag kollar tillbaka på fotona så inser jag att vi hann göra och se så mycket. Åker gärna dit fler gånger.

Up next:
Mindre än två veckor till jag fyller år (och jag har inte ens planerat någon fest..!). Sedan drar jag norrut för att åka skidor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0