Walk of life

Förra helgen blev mycket trevlig. Fredag blev det middag med vin och sällskapsspel.

Lördag åkte vi skridsko på Kokums fritid. Senare på dan kom den nya soffan som jag fick bygga ihop. Blev riktigt bra om jag får säga det själv. På kvällen blev det bowling med S&R på Entré. Sedan begav vi oss hem till dem och spelade spel, som vi ägde på (utan fusk)!


Söndag for vi iväg till Ikea för att köpa lite småsaker som fattades, eller behövde bytas ut, här hemma. Blev också en massiv korvlunch där.

Max har öppnat på Ystadvägen och vi besökte det tre gånger under helgen. Hur kunde jag ha missat deras lyxshake innan, den var svingod!

Denna veckan har jag också haft fullt upp. Förutom handboll på tv har jag varit på lite möten med jobbet. Tisdagkväll hade vi Vichy-kväll på jobbet. Igår var jag på inspirations möte för Björn Axén på Hilton. Riktigt flott var det, skumpa och stor goodiebag. Det gillar vi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0