Best Of The Year!

Blev en härlig start på året! och så har det fortsatt. Sitter med sötisen i soffan och kollar på färgblindstester som jag totalt suger på. Bilden nedan var sjukt svår att se, iaf för mig A, jag såg asbolut inget, möjligtvis en orm.

Snart ska vi se handbollen som Sverige måste vinna! så grattis i förskott till oss!
OCh blir kanske fler livemacther för oss nere på arenan, var riktigt skoj sist!
Bilden:




Nu ska jag iväg och leta upp mitt nässpray som sötisen har gömt någonstans i min lägenhet :P
Detta var första gästbloggningen av mig, lär säkert bli fler i framtiden, Purrrr!


Kommentarer
Postat av: Emilia

Nästa gång ni ska kolla på handbollen så ska din sötis säga till i god tid och inte en dag när jag jobbar kväll!!!

2011-01-20 @ 22:32:13
Postat av: A

Deal! ;)

2011-01-20 @ 22:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0