Technicolor Girls

Äntligen har jag köpt mig en ny mobiltelefon. Än så länge är jag nöjd med den. Den ser så puttig ut bredvid pappas x10 som inte är någon mini. Ser verkligen ut som pappa och barn. De är jättefina.

Idag är jag trött och lite förkyld. Jobb varenda dag denna vecka och nästa vecka börjar min utbildning. Kommer bli kul att börja plugga lite igen efter två års uppehåll. Hoppas på att det inte är för svårt bara. Efter jobbet var jag lite i stan och shoppade lite. Det blev en klänning och ett halsband.

 

Imorgon är det 20 och 23 års-maskerad! Ska bli jättekul och jag filar fortfarande på min utklädnad. Fick inspiration från det senast numret av Se&Hör på jobbet. Jag har bara tänkt mig idén i huvudet och imorgon får vi se hur resultatet blir.

 

Nu ska jag upp på vinden för att leta rekvisita.


Kommentarer
Postat av: Emilia

haha..ska du se ut som lady gaga..invirad i kött...

2010-09-24 @ 17:32:28
Postat av: C

haha jag tänkte det först(inte), men den tyckte jag det var elak eftersom en av de som fyller år är vegetarian.

2010-09-24 @ 19:06:02
URL: http://itwasmyegotellingmewhy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0