Packning

Då var det dax att packa väskan till imorgon. Vanligtvis är jag ute i sista sekunden med att börja packa. Som när jag var på Rhodos i maj, jag började packa natten innan jag skulle åka. Fast det brukar gå bra, så länge jag har med mig pass, pengar och annat viktigt. Så nu i kväll blir det att kolla ut vilka kläder jag ska ha med mig och packa ner till middagen & festen imorgon. Eller kanske ska säga dansen...

Idag slutade och kom hem tidigt, jätteskönt. Väl hemma gjorde jag mat och lyxade till det med att göra egna lökringar. Annars har jag inte gjort så mycket idag, tränat lite och bättrat på min "solbränna". Kvällen kommer spenderas framför teven och som jag tidigare nämnde blir det att packa väskan.

Igår köpte jag en ny varm tröja:

Imorgon går tåget vid 11-tiden. Då återstår det bara att se vad Göteborg har att erbjuda.



Kommentarer
Postat av: julia

Ja det är det :) hunnit prova den 1 gång igår :) den funkade fint hihi vart ska du i morgon`?:)

2010-09-05 @ 19:34:00
URL: http://juliadagbok.blogg.se/?tmp=16204357

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0