In the Ghetto

Dålig update, jo jag vet. Här skulle jag kunna skriva att jag har haft fullt upp och inte varit vid en dator eller haft möjlighet att blogga. Men om jag ska vara ärlig har jag inte gjort ett skit på några dagar. Mesta tiden har spenderats på mitt rum framför teven och framför datorn. Jag har inte gjort något vettigt mer än att jobba. Det är skönt att bara va och inte bry sig om så mycket under några dagar.

The Sims har stått på min agenda de senaste dagarna. Och nu efter några dagar av intensivt spelande får det vara nog. Det är alldeles för lätt att tjäna bra med pengar och alla mina simmar hamnar på gräddhyllan i Twinbrook. Min fantasi med att namnge nya simmar är riktig låg, så det blir namn från artisterna från min iPod. Jag är inne på min femte generation av familjen och mina simmar har befordrats till max, skaffat 6 barn var, bemästrat färdigheterna och är bästa vänner med stadens invånare. Jag vill ha nya utmaningar!

Nu ska jag se Gossip Girl och sedan är det god natt.

Kommentarer
Postat av: JuliaD

jag har allt att tacka till Lexie och Linus :) dom som hjälpt mej. själv kan jag inget sådant :P

2010-09-22 @ 00:26:50
URL: http://juliadagbok.blogg.se/?tmp=16204357

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0