Playing with Fire

Utgång med J igår. Riktigt lyckat. Innan jag stack in till stan käkade jag lite fondue och drack lite vin här hemma, sedan in till Barcelona för att möta upp J. Efter några drinkar kom F och hämtade oss och körde oss till hans väns förfest vid Davidshall. Efter ytterliggare drinkar begav vi oss till slut till Etagé där vi dansade natten ut. Träffade en del bekanta ansikten där också, trevligt värre. Skönt att det var ganska varmt och ljust när vi begav oss hem.


Idag har jag jätteont i min nacke och får ont så fort jag ska röra på mig. Minsta lilla jag rör mig så sticker det till obehagligt. Uch, hoppas att detta inte håller i sig länge. Kan knappast jobba om jag är stel och inte kan röra mig.

Nu är det nära, GG S04 är snart här! Inte en dag försent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0