Fabulous Flowers

Åh, jag blev så glad när jag hörde reklamen på Spotify, vackra Brandon Flowers har släppt en solodebutplatta! För er som inte har koll på musik så är det det lille sångaren i ett av de bästa banden; The Killers. Har nyss lyssnat in mig på hans nysläppta platta och det låter fint, mycket fint. Njut!

 

Ikväll hade jag tänkt att se på fotboll men till min stora förvåning visade sig att jag är en av de 30% av Sveriges befolkning som inte har tillgång till kanal10. Detta är illa, varför lägga en landskamp på en sådan udda kanal. De har väl köpt rättigheterna dyrt för att göra så folk skaffar nya kanal10. Elakt Viasat.

 

Jaja, får väl nöja mig med att kolla på Idol. Sjunde året av Idol ska börja idag, finns det mer talang där ute. har de inte finkammat Sverige redan?


Update: Lyckades hitta iransk tv som streamar matchen live på internet.

 

Och FYI så har jag kommit in på min utbildning som börjar den siste september.

 


Kommentarer
Postat av: Lexie

Hon är jävligt bra tycker jag plus hon passar som fan in i stilen också:)

2010-09-09 @ 19:34:36
URL: http://lexielinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0