Ba-da-ba-pa-pa

Åh, jag är helt slut nu. Har jobbat tidiga mornar och fått jobbat över jättemycket känns det som. Det är knappt att jag hinner hem innan jag ska börja jobba igen. Pust! Vi håller på att bygga om på jobbet och det är inte det lättaste att ha massa kunder (och kollegor) som yrar omkring och inte hittar sakerna nu under ombyggnaden. Det är inte så konstigt att man inte hittar något eftersom början av veckans varor ligger till viss del fortfarande i de backar som de levereras i. Jag bara längtar tills ombyggnaden är klar och det blir snyggt och funktionellt igen.

Förresten familjen har en splitterny bil, vilket betyder att alla fyra har vars en bil att leka med. Gött mos.



Veckans planer:
  • Köpa en ny varm, varm, varm tröja(eftersom jag har skitkallt på mitt rum)
  • Jobba som ett djur med att flytta saker på jobbet
  • Besöka doktorn
  • Ta det lugnt, helst göra ingenting, på fredag kväll
  • Åka till Göteborg och festa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0