Talk

Åh, nu är jag helt slut och vill bara hem till min säng som jag har räknat hela dan. Var uppe tidigt och tog tåget till Göteborg för min andra föreläsningsdag. Lunchen var inget speciellt i mitt tycke, eller jo den var speciell eftersom alla andra fick fisk och jag fick något kött. Riktigt snyggt såg det ut fast jag hade blivit gladare om jag hade fått en hamburgare och lökringar från max. Annars är det svårt att imponera mig i matväg eftersom jag inte äter eller vill prova på något nytt.

Jaja, nu sitter jag i alla fall på tåget hem. Som vanligt när man betalar extra för en bestämd plats på tåget, är den upptagen och det har blivit dubbelbokat... Sitter och knaprar i mig gifflarna som jag käkade som frukost på tåget upp. Om två timmar är jag hemma i malmö igen, skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0