Ge mig arsenik

Min lediga dag bestod av handla, tvätta, laga mat och städa. När jag var och handlade hittade jag fotoalbum som jag har letat efter. För ungefär en månad sedan beställde jag hem foto. Det blev en hel del foton och när jag sedan när jag fick hem fotona märkte jag att jag hade beställt hem fel storlek... Och fotona passade ju såklart inte i mitt gamla album. Så idag har jag också satt in de drygt 200 fotona som bara har legat och samlat damm på mitt skrivbord.

Nu såg jag nyss på ett program på tv från en av Håkan Hellströms spelningar. Oj vad jag blev sugen på konsert och festivaler. Om jag inte har del för mig ska Håkan spela i Lund nu i november.

Kommentarer
Postat av: JuliaD

ja det ska han tänkte fråga om du ska med och vi kör på en kväll som i sommras men bara att det är håkan?;)

2010-10-30 @ 18:32:15
URL: http://juliadagbok.blogg.se/?tmp=16204357

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0