More is more

Igår var jag på någonslags invigning av XXXLuts. Skit mycket folk var där. Det var stort och påminde lite om IKEA. Skillnaden var väl att det är lite dyrare och det var lite andra saker där. IKEA har mer vanliga, enkla saker medans Lutz hade lite mer flumflum saker, vissa riktigt snygga och annat skulle jag inte kunna tänka mig att köpa. Fanns mattor som kostade upp mot en kvarts miljon och om man ville köpa en isbjörn i normal storlek så fanns det där för 10 lappar.

 

Vid utgången fanns där lite småskit som man fick gratis. Fanns bl.a. en byggsats av skum-material, gjort av plast, som man kunde vara kreativ och bygga med. Så här gick det för mig, blev inte stolen snygg?

 

 

Nu är det bonde söker fru!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0