När jag ser framåt

Idag har jag varit ledig. Vid lunchtid kom J över och bjöd på lussekatt. Riktigt uppskattat med sånt fin besök med lussekatt och allt, tack! På fredag gästar Lady Gaga Malmö Arena och det verkar som att alla ska dit. Alla utom jag? Men känn ingen sorg för mig, för jag ska se Håkan Hellström i Lund på lördag istället!

Om två helger, den 3:e dec, ska Brolle uppträda i Malmö Arena med On Stage. Jag missade ju honom på Ladies Night så nu hade det ju varit trevligt att se honom när han väl är i Malmö. Jag har till och med biljetter till On Stage. Om det nu inte hade varit för att jag ska på spa-helg nere i Ystad exakt samma dag. Jag som inte brukar planera något i förväg... När jag väl ska planera dessa två saker så upptäckte jag att det krockade. Illa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0