Ghosts 'n' Stuff

Snön har redan börjat falla ner så smått och det är lite mer än en månad kvar till julafton. Jag har lite delade meningar om julen. Alla förberedelser och stress inför en dag är ju enorm. Det dröjer väl bara en vecka innan affärerna börjar med julskyltningen och julhandeln är igång. Julmaten är ingen höjdare heller, varför kan man inte ha någon god mat? Jag röstar för att man ska dra in gröten och ha pizzabufé. Men det finns väl en anledning varför vi bara äter det en gång om åter. Julgodis kan va gott till viss del men nötterna kan ersättas med chips. En sak som är trevlig med julen är att man samlar familjen och släkten och har en, förhoppningsvis, trevlig eftermiddag-kväll.


Jag har i alla fall bestämt mig för att öva på min juldans så den verkligen sitter klockrent till julen. Här är ett litet smakprov på mina moves.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0