Don't tango in Vas Legas with a monkey

Igår kväll påbörjade jag projektet att installera The Sims 3-spelen på min dator. Det tar längre tid än vad man kan tro. Idag vid lunchtid var jag klar med alla installationer och när jag väl skulle börja spela skulle jag vara taxi till mamma, som skulle ut till Sturup. Sedan körde jag snabbt hem för att spela de "nya" spelen. Dem är egentligen inte så nya, men för mig är dem. Hoppas jag inte blir fast i spelen och nördar allt för mycket bara...

 

 

Nu lyssnar jag Robbie Williams live låtar som finns på Spotify. Varför har jag inte sett honom live, det måste vara underbart.

 


Kommentarer
Postat av: JuliaD

ja kvällen har varit jätte bra :D ooo vad snällt jag ska fråga henne helt klart :D men är det förfest så vi ska ut sen eller är det en fest?:P

2010-11-27 @ 02:10:21
URL: http://juliadagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0