Andas in - andas ut

Idag är det avgörandet och jag är fruktansvärt nervös. När jag gick in i duschen för en timme sedan började jag skaka, hela jag stod bara där och skakade. Jag förstår inte riktigt att jag kan känna så men det är helt hemskt. Händerna darrar fortfarande och jag har problem med att skriva sms och trycka rätt på tangentbordet. Det tar dubbelt så lång tid att skriva nu. Jag vet inte vart jag ska bli av, jag gjorde en macka till frukost men jag har ingen hunger att äta den. Vet inte riktigt vad jag ska göra. Yrar runt här som en höna.

Om sådär 20 min ska jag åka och hämta hem min bil hos E. Jag undrar hur det ska gå för mig att köra hem den nu när jag är så nervös och skakig. Förhoppningsvis är det inte så många bilar som är ute och kör på landet idag.

Måtte denna dag gå väl...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0