Vart tog denna elden vägen? - Hittad!

Körde inom skopunkten på vägen hem för jag kände att jag måste ha skor och det måste vara idag! Efter några varv i affären blev det två par rem-skor. Kanske inte de bästa men de får duga för nu. Fick även 50% rabatt på ett av paren. Ännu en eftermiddag spenderades i en liggande solstol i trädgården. Nu är jag jämn bränd på båda framsidan och baksidan. Härligt!

För mer än två veckor sedan påbörjade jag min städning och jag har inte kommit någonstans. Det är kaos på mitt rum, värre än en tisdag på jobbet! Jag fick en jättestor lust att städa hela rummet när jag väl satte igång detta oändliga projekt. Efter en dag tappade jag både lusten och orken. Jag har frågat mig samma som Winnerbäck; "Vart tog denna elden vägen?". Det har jag undrat länge men nu tror jag att jag har hittat den igen. Ska i alla fall försöka få bort allt från mitt golv. Just nu är kan man inte se golvet och man får gå på sakerna som ligger där för att komma fram. Och så har det sett ut i två veckor.

Imorgon är det fest som gäller. 20+50-års fest. Har hört att det är över 200 pers bjudna. Kommer bli riktigt kul.

Let's go!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0