Victoriadag

Efter att genomsökt både burlöv center och mobilia hittade jag äntligen min klänning och även lite små saker som diadem. Klänningen är en baraxlad, vit med inslag av röd/ljussvarta blommor. Till klänningen tänkte jag ha mitt nya röda diadem med blommor till lockat hår. Det enda som jag behöver nu är SKOR. Stort problem. Jag måste ha nya skor till lördag. Får bege mig upp till stan imorgon efter jobbet och finkamma triangelen till hansa.

Dagen har mestadels spenderats... OH nu ska Calle-Philip ge upp på scenen och ge ett pris(!) Jo, jag har mest varit i trädgården och bättrat på brännan. Körde inom pizzerian på väg hem från jobbet, och det blev en maffig gyrospizza som jag avnjöt på uteplatsen i solen. Sedan blev det lite badmintonträning och senare ivkäll ska jar ta några minuter på min viberationsplatta. Inte försent att tappa kilon innan semestern!

Just nu kollar just nu på Victorias födelsedag, utan Victoria. Jaja, jag kollar hellre på Philip och Saade och på Jöback. Men gud vad Lisa Nilsson har blivit tjock! Hon borde göra något åt det när hon nu är med på tv. A big no no. Programledaren känns inte heller riktigt bra, skogsmulle med hästsvans från naturprogram(?) som drar samma skämt 4 gånger. Nä, tacka vet jag Mark Levengood, han brukar vara så lättsam och man blir så glad på något sätt när han står där och ser lite bortkommen ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0