Svinigt bra

Idag slutade jag i tid och var hemma tidigt, skönt för en gång skull. Nu sitter jag ute i solen och försöker få jämn färg på hela mig. Mina ben är mycket vitare än resten av kroppen, så jag måste fixa till det innan lördagens fest. Termometern står på 41.5 grader här ute i solen. Vet inte om det är så bra för datorn, fast jag försöker att ha den lite i skuggan. Inne i skuggan står också min underbara iPig, Babe. Att den lille grisen är bra kanske man inte kan tro men den är riktigt bra och passar lagom till mig. Han har även fått följa med och resa till Åre och till Rhodos. Perfekt att ta med på resan. En sak som är lite dum är att den måste ha ström från ett uttag. Hade gärna sett att den kunde gå på baterier så man kunde ha med den överallt, som på stranden eller när man är ute på picknick.

Veckans planer:

  • Hitta en snygg klänning + skor till lördag
  • Träffa H och spela badminton
  • S + Ps fest på lördag



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0