Småshopping

Problem med varorna på jobbet igen så jag gick tidigare än vad schemat sa. Begav mig till Entré i jakt på att hitta en ny klänning till den 17:e. Men icke. Efter att ha finkammat hela Entré, nästan alla butiker, så stod jag där med fem småpåsar men ingen klänning. Bara småsaker, för över 500 spänn, som jag egentligen inte behöver men som antingen var på rea eller det-kan-vara-bra-att-ha saker. Till exempel ett par flippflopps från NewYorker som jag har i en annan färg sedan innan. Skitbra är de verkligen, skaver inte mellan tårna eller någon annan stans. I tron på att de gamla jag har kanske går sönder så är det bäst att ha extralager på dem här hemma. Kanske till och med kan funka nästa år!

 

När jag kom hem från Entré satt broder och kollade på Sagan om Ringen triologin, Extended Version. Såklart fastnade jag också framför teven. Känns som det var otroligt längesedan jag såg den. Kom ihåg att det fanns ett klipp på Youtube med svensk översättning som var roligt, om tvreperatören. När jag var inne på YT hittade jag en annan version på hela färden för att förstöra ringen.


Haha, så himla smart. Jag tänkte faktiskt på det innan när jag såg den tidigare idag.

Nu ska jag bege mig ner för att kanske baka något gott medans jag kolla på fotbollen!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0