Semester!

Jag har varit (nästan) helt borta från min dator hela veckan. Det blir så fruktansvärt varmt på mitt rum av den, så jag har lånat min brors dator lite då och då. Idag är det äntligen fredag och inte vilken fredag som helst, utan lönefredag och framförallt; SEMESTER! Det ska bli jätteskönt på måndag att inte behöva stiga upp så tidigt. I fyra veckor har jag jobbat varje veckodag och börjat kl 8. Det har varit mycket strul på jobbet, ny leverantör, personalbrist, roboten har krånglat och som inte det vore nog så håller vi på att bygga om på jobbet! Nu kan jag äntligen andas ut och bara njuta av min ledighet.

Sedan igår har jag varit själv hemma. Föräldrarna har åkt till Frankrike och min bror är i Göteborg. Så jag har huset för mig själv ända tills på tisdag!

Ikväll har jag bjudit över gamla gymnasievänner. Vi ska grilla, dricka gott och bara mysa! Blir säkert jättebra. Jag köpte jordgubbar på torget så det blir väl en eller annan strawberry daiquiri. Mitt rum ser fortfarande ut som ett krig. Nu måste jag verkligen ta tag i detta eftersom jag ska ha gäster. Ska också hinna en runda till affären och köpa det sista inför kvällen.

Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0