Mörkvit helg?

Värmen har säkert inte undgått någon och imorgon ska det bli ännu värmare(?)! Gårdagen blev en tröttsam start på helgen. Fick jobba över 4 timmar och kom inte hem förens runt halv 6. Då var jag helt slut och tänkte att det skulle bli en lugn och vit helg. Detta skulle bli första vita helgen sedan veckan innan Åre-resan, vecka 5. På lunchen kunde jag inte låta bli att köpa jordgubbar på torget, 2 liter för 15 kr! Dock belgiska men jag tänkte ändå mala ner de till dricka. Väl hemma på kvällen skulle jag göra smoothiesar. Tänkt att det skulle bli alkoholfritt men det slank ner lite Bacardi Razz, vilket gjorde det ännu godare. Först mixade jag bara isen för att få krossad is. Sedan i med jordgubbar, oblandad saft, Razz, sockerlag och liten skvätt lime. Efter några sekunders mixande fick jag utsökta drinkar!

Kvällen avslutade med badmintonspel i trädgården och sedan framför teven. Först Postkodskampen(som förövrigt inte var något vettigt att titta på) och sedan blev jag sugen på att se Twilight.

Ikväll hade jag inga planer men det blir först hem till M och sedan ut någonstans!

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0