70-års gille, minsann!

Gårdagens fest var nuts! 20 + 50 årsgille. Dotter och pappa. 161 gäster var där. Hela familjen var där. Ingen av oss fyra hade lust att köra hem så vi lät bilen stå och tog taxi hem, för över 650 spänn! Stämningen var på topp hela kvällen. Berodde nog mycket på att det 80% av folket som man kände där. Dem hade räknat med en 75a starksprit per person plus vin, cider och öl på det. Det var inte så man behövde spotta i glaset inte! Maten var också god. Mycket lyckad kväll med dans, liveband och hela paketet! Tack S och P!

I morse var jag lite trött så jag tog mig en välbehövlig sovmorgon. Senare var jag på visning av lägenhet inne i stan. Spännande!

Det står en kladdkaka i ugnen som snart piper. Så nu blir det söndagsmys med film(Snabba Cash), kladdkaka och nyplockade hallon.

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0