Death Cab + Jordgubbar

Värme må vara skönt men det finns en gräns för där det blir för varmt. Det känns som mitt rum har en temperatur på minst 45*C. Pust! Redan vid sjutiden när jag skulle köra till jobbet var det varmt. Fast då var det behaglig värme. Väl på jobbet möttes jag av en varugubbe med EN ynka back med varor i. Vanligtvis är det 40-60 backar. Skönt kan man ju tycka idag fast imorgon kommer det bli hemskt med dubbel ranson varor. Men det ska jag nog kunna fixa med lite hjälp av H. På lunchen gick jag förbi Möllevångstorget och kunde inte låta bli att köpa jordgubbar(15 spänn för en liter!!). Nu sitter jag och avnjutet mina jordgubbar och lyssnar på Death Cab. Blir lite irriterad att ett av deras bästa album, Transatlanticism, icke finns med på Spotify. Favoritlåten med Death Cab är just nu "Meet me on the equinox", vilken också är soundtracket till new moon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0