Another day in paradise

Igår kväll hade jag en liten tillställning med de underbara gymnasievännerna här. Det var supertrevligt. Grillat är godast, fastän man grilla färdiggrillade kycklingfiléer. Hihi. Till det grillade köttet hade jag gjort pommes, olika såser och fin fin sallad. Maten satt fint och till efterrätt åt vi cookie som jag hade fått av A. Mums! Som vanligt hade jag köpt jordgubbar, fyra hela liter, som jag gjorde sommardrinkar på. Tack för en jättetrevlig kväll vänner!

Nu har jag äntligen fått städat klart på mitt rum, jag var ju så illa tvungen igår. Känns skönt att man kan gå på golvet igen. Jag har en del disk och dyligt i köket sedan gårdagen som jag måste städa upp. Men jag har ingen brådska med det. Ingen som säger till mig att jag måste, jag gör det senare när jag känner för det istället.

 
 
Snart ska jag ner och börja laga mat. Middagen ska förtäras framför tv:n och framför allsvenskan, MFF - AIK. Känns som en evighet sedan Malmö spelade. Förra matchen var jag på fest, så den missade jag och innan det var det ju VM. Jag var väldigt flitig att följa VM och kollade på många matcher men det är skönt att allsvenskan är igång igen. Kanske till och med går på en match på hemmaplan snart. Får se.
 
Ikväll kommer S hit och vi ska ta lite drinkar, kanske jordgubbsdrinkar eller fanta och rosé (haha!). Sedan bär det iväg ut i dimman i Malmö!

Och förresten; Jag vill ha Death Cab's låt Title and Registration på spotify!

Bye bye!
Trackback
RSS 2.0