Spa-julfest

Oj oj, detta var en jättetrevlig kväll igår på Ystad Saltsjöbad. Direkt när vi hade anlänt och installerat oss på rummet stack vi ner och tog ett varmt snabbdopp i jacuzzin. Efter det blev det julbord och sedan julshow med Världens Snabbaste Allsång. Maten var väl inget speciellt, tråkig vanlig julmat. Alla fyllde sina tallrikar väl med alla dess "godheter", medans det på min tallrik bara låg några fjuttiga prinskorvar och en clementin. Showen var däremot mer i min smak, det var underhållning på hög nivå och alla stod till slut upp och sjöng med och klappade i takt (eller i alla fall så gott man kunde). Mitt mål för kvällen var att hamna på idolbild med Amigo-Ola och det lyckades jag med!

 

 

 

 



Kommentarer
Postat av: vonS

fan vad snygg du var, speciellt på bilden med pajasen i nördbrillor!

(K)

2010-12-07 @ 17:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0