My way

Detta har jag gjort i veckan:

√ Gjort pepparkakor
√ Gjort lussekatter (igen)
√ Klippt mig
√ Bokat tid till spray-tan
√ Varit på bio och sett Harry Potter
√ Spelat Monopol Malmö
√ Spelat Sims
√ Utgång På slagt

Jag har tre små problem just nu. Det första är julklapparna. Jag tycker det är skittråkigt att vara ute och julhandla och gör det gärna så lite som möjligt. Det kommer nog inte vara så många julklappar under granen med texten "God Jul önskar Carolin"...

Det andra är var nyår ska firas. Fortfarande ett litet frågetecken hur jag ska fira in 2011. Hopps att jag kommer på någon bra lösning.

Och till sist; Åre-resa? Stugorna börjar ta slut där uppe. Stor ånget på att jag måste hitta några fler som vill med. Ska man chansa och ta en restresa ner till Alperna istället.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0