Tillbaks till ruta ett

Kräftskivan igår blev jättetrevlig, glada vänner, god mat(och billig, 39 spänn för en pizza!) och superb stämning. Efter maten blev det lite drinkar och Lite efterrätt och gott snack tog vi en promenad till Stortorget. Vi tappade bort halva sällskapet på den promenaden, endast 5 lyckliga själar kom till slutmålet. Väl framme var det dock en som avvek och försvann spårlöst. Perikles stod för underhållningen på stora scenen och det var nästan lika varmt som SMK på förra årets festival. Dans på bord, till Perikles, mitt på Stortorget. Det hade jag inte tippat på att jag skulle befinna mig. Aja, trevlig var det i alla fall. Bilder kommer senare.

På hemresan igår planerades lördagskvällen, förfest i Svedala och sedan till festivalen igen. Tyvärr sprack planen när mina kompanjoner inte orkade. Lite trist. Så planerna blev helt nollställda och jag var tillbaka på ruta ett. Får se vad som kvällen har att erbjuda, kan med stor sannolikhet säga att det blir festival men med vem vet jag icke. Ett måste ikväll är i alla fall Familjen på Stortorget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0