Kent

Igår var det Kent-konsert på Soriero slott. J fixade så vi slapp stå i den långa kön. Skitskönt! Vi var bland de första in på området och la ut filten på gräsmattan och satte oss och njöt av lite cider i väntan på Kent. Mycket trevligt sällskap. Sen började Kent spela och efter fem låtar kom jag på att min kamera var borta, buhu. Den fanns ingenstans. Därav har jag inga bilder från kvällen att lägga upp.

Efter konserten begav vi oss till Malmö och Barcelona där vi träffade upp M & L. Efter en kort stund senare begav vi oss till Möllan och käkade lite på Sibylla.

Just nu kollar jag på fotboll, eller det är halvtid nu. Det ser ljust ut, Malmö leder med två mål. Efter matchen måste jag börja fixa mig inför kvällens maskerad-fest.

Note to myself: Köpa ny kamera!

Bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0