God Bless Mondays

Nu har sista veckan på semestern börjat, en hel vecka kvar att njuta av ledigheten. Trodde jag. Vaknar med att dem ringer från jobba och behöver hjälp, så jag får jobba onsdag, torsdag och fredag. Förhoppningsvis kan jag spara min sista semester och ta vecka ledigt senare i höst och kanske resa till något varmt ställe. Brukar vara skönt att komma iväg från höstmörkret i Sverige.

Häromdan märkte jag att jag hade en förskräckligt stor och råttfärgad utväxt på mitt hår. Just nu håller jag på att fixa till det. Ska bli spännande att se resultatet. Jag har inte färgat mitt hår själv på över ett år(?). R brukar sköta det snyggt annars.

Efter hårfärgningen måste jag ut och köra lite. Först till systemet och sedan till M för att lämna tillbaka hans brillor som jag lånade under Kent-konserten. Senare ikväll ska jag till J på förfest och sedan ska vi dra ut. Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0